דמנו הותר • תלונה: "המתין לטיפול רפואי וראה פרסום לתרומה – זו שטיפת מח"

    ארי וידר | צילום: מכון הקודש 1 Comment on דמנו הותר • תלונה: "המתין לטיפול רפואי וראה פרסום לתרומה – זו שטיפת מח"
    14:58
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן מציגה: המתנה של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כניסת המפלגות החרדיות לקואליציה תמיד מלווה הייתה בהסתה תקשורתית, אולם דומה, שהפעם כל הגבולות נחצים.

    כל דבר שמריח ממנו משהו דתי, הופך במהרה ל'האשמה' ול'עוון'. עיתון 'הארץ' שם על המוקד את הציבור החרדי, ובימים האחרונים עסקו מאמרי המערכת בציבור החרדי, והמקלדת הפכה לחץ מורעל המשוגר לליבו של הציבור החרדי.

    כך אירע גם היום בעיתון מעריב, כאשר ידיעה שאילולי עסקה בציבור החרדי ובחיבור לכסף, מן הסתם לא הייתה מתפרסמת, מפרסם היום בכותרתו "לפני הטיפול הרפואי – תורמים לרבנים: "זו שטיפת מח".

    הכתבה מביאה את סיפורו של לקוח חילוני בקופת חולים מכבי שהופנה למרפאת טרם בבני ברק והתעצבן לגלות שם מודעות פרסום הקוראות לתרום לעמותות חסד. "המקום כולו נראה כמו מרכז שמטרתו החזרה בתשובה. לא מדובר בפרסומת אחת פה ושם, אלא במשהו שמזכיר שטיפת מוח מאורגנת שאי אפשר להתחמק ממנה, ודאי לא במשך שעות ארוכות של המתנה לטיפול רפואי. נדהמתי שמכבי מפנה באופן רשמי את כלל מבוטחיה למרכז רפואי שכזה". אמר הלקוח הממורמר לעיתון מעריב, שהפך את המקרה המוזר ל'סיפור'.

    ברשת 'טרם' הגיבו ואמרו בתגובה לכתבה המתריסה: "המסכים המדוברים אינם קשורים לרשת טרם ושייכים לחברה חיצונית. הקמפיין המדובר אינו מוכר לרשת. הנושא ייבדק ובמידה ויימצא כי קיים תוכן פוגעני, הרי שהרשת תפעל להסירו לאלתר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדינה משוגעת…
      מחפשים על מה לריב בכח…